PRÍJEM VZORKY
- zákazník sa telefonicky ohlási, že má záujem priniesť vzorku na analýzu;
- oznámi o aké skúšky (ukazovatele) má záujem;
- dozvie sa podmienky prijatia vzorky a ostatné dôležité informácie;
- vzorku môže priniesť ihneď do laboratória;
- ak zákazník, potrebuje odbornú konzultáciu o výsledkoch alebo o skúškach v laboratóriu je možná konzultácia s vedúcim laboratória, prípadne jeho zástupcom;
- dlhodobé zákazky a projekty je potrebné prekonzultovať s vedúcim skúšobného laboratória alebo konateľom spoločnosti.
TERMÍNY PRIJATIA VZORKY
- vzorky na chemickú analýzu sa preberajú denne od 7:30 do 16:00 v priestoroch našej spoločnosti;
- mimo týchto hodín je potrebné dohodnúť sa telefonicky;
- vzorky na mikrobiologickú a biologickú analýzu je potrebné dodať v Pondelok až Piatok v čase od 7:30 do 14:00 hodiny.
ODBER VZORKY
- vzorku na základnú fyzikálno-chemickú analýzu si môže zákazník odobrať sám a priniesť do laboratória;
- v prípade požiadavky na odber vzorky pracovníkom našej spoločnosti je tento odber potrebné dohodnúť vopred telefonicky;
- vzorku pitnej vody na mikrobiologickú a biologickú analýzu je vhodné, aby bola vzorka odobratá povereným pracovníkom našej spoločnosti do sterilných vzorkovníc;
- väčšinu fyzikálno-chemických parametrov je potrebné analyzovať do 24 hodín;
- na niektoré ďalšie anorganické a organické skúšky je potrebné odbery vzoriek vykonať a konzultovať s odbornými pracovníkmi našej spoločnosti.
CENY ANALÝZ
- platba za analýzu sa vykonáva pri odovzdaní vzorky do laboratória alebo pri preberaní Protokolu o skúške;
- v prípade dlhodobej spolupráce sa platba vykonáva na základe dohody;
- ceny sú uvedené v našom cenníku.
PROTOKOL O SKÚŠKE
- po vykonaní analýzy skúšobné laboratórium vyhotoví pre zákazníka "Protokol o skúške";
- Protokol o skúške obdrží buď osobne alebo poštou;
- zákazník je upozornený, že v prípade zabezpečenia odberu vlastnými prostriedkami laboratórium zodpovedá len za kvalitu vykonaných skúšok;
- výsledky skúšok sa týkajú len uvedených vzoriek a Protokol o skúškach nenahradzuje žiadne iné dokumenty.
SŤAŽNOSTI
- podáva sa písomne na predpísanom tlačive, ktoré obdrží v sídle spoločnosti alebo ústnou formou u vedúceho organizácie;
- výsledky skúšok je možné reklamovať do 14 dní odo dňa prevzatia Protokolu o skúškach.